Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden

Financial Services

Den Haag, . 98,493 followers

We help people care for what matters most to them

About us

NN Group is an international financial services company, active in 11 countries, with a strong presence in a number of European countries and Japan. Our roots lie in the Netherlands, with a rich history of more than 175 years. With our 15,000 employees, NN Group provides retirement services, pensions, insurance, banking and investments to approximately 18 million customers. NN Group includes Nationale-Nederlanden, NN, ABN AMRO Insurance, Movir, AZL, BeFrank, OHRA and Woonnu. NN Group opened for trading on 2 July 2014 on Euronext Amsterdam under the symbol ‘NN’ after its initial public offering (IPO). For more than 175 years, our company has merged, grown and changed, but the core of who we are has remained the same. At NN Group, we put our resources, expertise, and networks to use for the well-being of our customers, the advancement of our communities, the preservation of our planet, and for the promotion of a stable, inclusive, and sustainable economy. Our purpose is to help people care for what matters most to them. Because what matters to them matters to us.

Website
http://www.nn.nl
Industry
Financial Services
Company size
1,001-5,000 employees
Headquarters
Den Haag, .
Type
Public Company
Specialties
Insurance and Banking

Locations

Employees at Nationale-Nederlanden

Updates

  • View organization page for Nationale-Nederlanden, graphic

    98,493 followers

    We zijn bijzonder trots op de hoge waardering door adviseurs 📝 Nationale-Nederlanden heeft in 2023 hoge waarderingen gekregen van onze volmachten en adviseurs. Volmachten gaven ons wederom de hoogste waardering, met op alle thema’s een bovengemiddelde score. 🏆 Volmacht: de 1e plek met een 7,7 🏆 Zakelijke schadeverzekeringen: de 1e plek met een 7,7 🏆 Particuliere schadeverzekering: de plek 3e met een 7,7 🤝 We luisteren naar onze adviseurs en volmachten. En verbeteren continu onze dienstverlening. 👉 Benieuwd waar dit resultaat vandaan komt? Bekijk de infographic, lees het artikel en ontdek wat we met jouw feedback hebben gedaan. https://lnkd.in/dwJpTAMZ 📝 Ook Nationale-Nederlanden Beurs werkt continu aan het verbeteren van de dienstverlening. We meten daarvoor jaarlijks de tevredenheid onder de makelaars. In 2023 werd Beurs gewaardeerd met een 7,9. Daarmee laat de score een jaarlijks stijgende lijn zien waar we enorm trots op zijn. Lees meer: https://lnkd.in/eJFmwAdG #Intermediair #Volmacht #Coassurantie #Makelaars #NationaleNederlanden #Tevredenheid #Dienstverlening

  • View organization page for Nationale-Nederlanden, graphic

    98,493 followers

    Wist je dat meer dan 840.000 jongeren in Nederland kampen met mentale uitdagingen of klachten? Samen met Young Impact bundelen we onze krachten om positieve verandering te stimuleren in het mentale welzijn van jongeren. Deze week trapten we onze samenwerking af tijdens een Young Impact Take Over op een school in Bergen op Zoom. Uit onderzoek blijkt dat een betekenisvol leven en kansrijk opgroeien bijdragen aan meer veerkracht van jongeren. Daarom helpt Young Impact jongeren met talent- en zelfontwikkeling en met het boosten van hun mentale weerbaarheid. Maar ook met het opzetten van initiatieven waarmee jongeren een positieve maatschappelijke bijdrage kunnen leveren. Lonneke Roza (Head of community investment NN Group): “We hebben de ambitie om voor eind 2025 het financiële, fysieke en/of mentale welzijn van 1 miljoen mensen te vergroten door ons maatschappelijke programma. Daarom werken we samen met Young Impact om in 2024 20.000 jongeren in de leeftijd van 13 tot 20 jaar te ondersteunen door het Young Impact Programma, de Young Impact Award en de Take Overs. Tijdens het Young Impact Programma gaan jongeren op school een heel jaar aan de slag met talent- en zelfontwikkeling, mentale weerbaarheid en werken ze aan een positieve maatschappelijke bijdrage. De impactmakers die er uitspringen worden genomineerd voor een Young Impact Award. NN is trotse supporter van deze award in de categorie Gelijke Kansen. Hierbij is er aandacht voor scholen in kwetsbare wijken, waar jongeren van vier scholen tijdens de Take Overs in gesprek gaan over prestatiedruk en gelijke kansen. Op de foto van links naar rechts: Zdenka Pisacic (NN), Wendy Kakabeeke (Young Impact), Lonneke Roza (NN), Matthijs de Bruin (Young Impact).

    • No alternative text description for this image
  • View organization page for Nationale-Nederlanden, graphic

    98,493 followers

    Lanzamos nuestro Plan Salud + Vida, una solución única en el mercado que combina las coberturas de un producto de #Salud, en colaboración con Sanitas, con las de un producto de Vida, un ramo en el que contamos con una larga trayectoria y del que ostentamos una posición de liderazgo en materia de experiencia de cliente. “Como parte de nuestro propósito de ayudar a cuidar de lo que más importa, seguimos apostando por soluciones adaptadas a las necesidades de las personas de forma que puedan estar protegidas”, explica Josep Celaya, subdirector general y responsable de Experiencia de Cliente en Nationale-Nederlanden. El Plan Salud + Vida nos permite consolidarnos como referente en ofrecer soluciones innovadoras y únicas que aporten propuestas de protección completas adaptadas a los nuevos tiempos y necesidades. 🔗 https://lnkd.in/ewn_Jq-8

    • No alternative text description for this image
  • View organization page for Nationale-Nederlanden, graphic

    98,493 followers

    NN Group heeft een finale schikkingsovereenkomst bereikt met de belangenorganisaties Consumentenclaim, Woekerpolis.nl, Woekerpolisproces, Wakkerpolis en de Consumentenbond over een finale regeling voor klanten met beleggingsverzekeringen die in Nederland zijn verkocht door Nationale-Nederlanden, inclusief Delta Lloyd en ABN AMRO Levensverzekering. Met de schikkingsovereenkomst is een totaalbedrag van ongeveer EUR 300 miljoen gemoeid. ‘De schikkingsovereenkomst is een belangrijk resultaat voor iedereen die betrokken is bij deze langlopende sectorkwestie. We hebben de kritiek dat bepaalde producten niet aan de verwachtingen van onze klanten hebben voldaan serieus genomen. We zijn dan ook blij dat we kunnen aankondigen dat we een finale schikkingsovereenkomst met de belangenorganisaties hebben gesloten’, aldus David Knibbe, CEO van NN Group. ‘Met deze schikking bieden we duidelijkheid aan onze klanten en kunnen we eindelijk dit boek sluiten. We blijven mensen helpen te zorgen voor wat zij echt belangrijk vinden.’ Lees meer: https://lnkd.in/eGgPEe2R

    NN sluit definitieve schikkingsovereenkomst met belangenorganisaties inzake beleggingsverzekeringen

    NN sluit definitieve schikkingsovereenkomst met belangenorganisaties inzake beleggingsverzekeringen

    nn.nl

  • View organization page for Nationale-Nederlanden, graphic

    98,493 followers

    De wereld verandert, zeker als het gaat om verduurzaming. Ook als hypotheekadviseur kun je daar niet meer omheen. Het is daarom belangrijk om te kijken hoe je je adviesmodel kunt verbreden. Volgens Sitske Mauritsz en Hans Buursink van Nationale-Nederlanden Hypotheken kun je de consument alleen goed bij woningverduurzaming ondersteunen als je als hypotheekketen samen optrekt. Hoe kijken zij naar de transitie van hypotheekadviseur naar duurzaam financieel woonadviseur? Hoe kunnen adviseurs elkaar inspireren? En met welke initiatieven helpt en inspireert Nationale-Nederlanden hypotheekadviseurs bij deze veranderingen? Sitske en Hans vertellen het in hun podcast op nn.nl/inspiratieverhalen. #NationaleNederlanden #hypotheken #duurzaamheid #podcast #supportervanverandering

Affiliated pages

Similar pages

Browse jobs